Faglig leder søges til strategisk indkøbsfunktion i Vordingborg Kommune

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du en erfaren og engageret indkøbsprofessionel med lederevner? Så søger vi i Vordingborg Kommune en indkøbsfaglig stærk og strategisk tænkende faglig leder til Team Indkøb og Udbud.

Hvem er vi?
Team Indkøb og Udbud består af tre medarbejdere, som på forskellig vis arbejder med indkøb og udbud i Vordingborg Kommune. Vi gennemfører udbud, indgår indkøbsaftaler, sikrer aftaleoverholdelse, udarbejder ledelsesinformation, rådgiver ledere og medarbejdere om lovgrundlaget for offentlige indkøb og meget andet. Der er stor efterspørgsel efter teamets kompetencer og viden i resten af organisationen, så derfor opnormerer vi teamet med en faglig leder. Team Indkøb og Udbud er en del af Afdeling for Budget og Indkøb, som består af i alt 11 medarbejdere, en teamleder og en afdelingsleder. Vi er fysisk placeret centralt i Vordingborg, og flytter i løbet af 2025 ind i et helt nybygget rådhus.

Som faglig leder af indkøbsafdelingen vil du få ansvaret for at lede og udvikle vores indkøbsfunktion, sikre effektiv og bæredygtig indkøbspraksis samt optimere vores leverandørsamarbejder. Du bliver en central aktør i kommunens bestræbelser på at skabe økonomisk bæredygtige løsninger og sikre høj kvalitet i vores indkøbsprocesser. Personaleledelsen af teamets medarbejdere ligger hos afdelingslederen for Budget og Indkøb, så du kan koncentrere dig om den faglige ledelse af opgaverne.

Dine opgaver bliver at:

  • Koordinere opgaverne i Team Indkøb og Udbud
  • Gennemføre udbud for andre centre i kommunen
  • Sikre compliance med kommunens politikker og gældende lovgivning
  • Yde faglig rådgivning til organisationen i forbindelse med tilbudsindhentning
  • Optimere indkøbsprocesser og sikre kosteffektive løsninger
  • Bidrage til udbudssamarbejdet Fællesudbud Sjælland (FUS) på vegne af Vordingborg Kommune

Vi søger en faglig leder, der:

  • Har relevant uddannelse - det kan eks. være cand.merc.jur e.l.
  • Har erfaring med indkøb fra en offentlig organisation
  • Har potentiale og lyst til ledelse af tre dygtige medarbejdere
  • Har indgående kendskab til udbudsregler og offentlig forvaltning
  • Er en stærk kommunikator både internt og eksternt
  • Kan drive egne projekter og samtidig have overblik over teamets samlede portefølje

Vi tilbyder et alsidigt og udviklende job i en afdeling med højt kompetenceniveau og godt samarbejde. Du vil få stor frihed til at planlægge din egen opgaveløsning, men også få sparring fra kolleger og ledelse. Som afdeling prioriterer vi et fagligt miljø med videndeling og læring. Vi har et godt humør, en uformel omgangstone og en god balance mellem arbejde og privatliv. Du får mulighed for at arbejde hjemme 1-2 dage om ugen.

Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Afdelingsleder for Budget og Indkøb Henrik Svarre Andersen på tlf.: 20512381

Der er ansøgningsfrist torsdag d. 20. juni
Samtaler afholdes i uge 26.
Jobbet tiltrædes d. 1. august 2024

Vi ser frem til at modtage din ansøgning og se dig til en samtale.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=b28f3570)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vordingborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Vordingborg Kommune, Valdemarsgade, 4760 Vordingborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6066371

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet