Innovativ og selvstændig administrativ medarbejder

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kunne du tænke dig en spændende nøglerolle i et særdeles velkørende rusmiddelcenter? Har du lyst til både administrative- og udviklingsopgaver?  Og har du lyst til at få Danmarks måske bedste kolleger? Så kig med her. 

Vi søger en stærk administrativ kollega til en spændende stilling med opgaver i både Center for Rusmidler (32 timer) og Sundhedsplejen (5 timer). Som vores administrative rygrad får du en central stilling, hvor du både løser vigtige administrative opgaver og får mulighed for at deltage i udviklingen af opgaveløsningen i centeret. Og du kommer til at arbejde tæt sammen med både ledelse og rådgivere.

Du bliver en vigtig del i at understøtte rådgivernes kerneopgave og i at sikre, at borgernes vej ind i tilbuddene og de administrative arbejdsgange fungerer smidigt og professionelt. Du får dermed et betydningsfuldt opgaveområde og bliver en integreret del af vores stærke arbejdsfællesskab, selvom du har andre opgaver end dine kolleger.

Dine hovedopgaver 
Du får en bred, men spændende vifte af opgaver, hvoraf flere kan tilpasses dine ønsker og kompetencer. Opgaverne er blandt andet:

  • Systemansvarlig og superbruger i vores fagsystem Nexus
  • Ansvarlig for kvalitetssikring af ledelsesdata
  • Personaleadministration og indberetninger
  • Bogføring og fakturering, budgetopfølgning og udtræk af økonomirapporter
  • Førstemødet - vores telefoniske indgang og velkomst

Dertil kommer ad hoc-opgaver, som planlægges sammen med rådgiverne og ledelsen. 

Om dig
Som vores nye kollega har du:

  • En administrativ uddannelse
  • Gode IT-kompetencer
  • Flair for tal, økonomistyring og budgetarbejde
  • Rødt eller sort bælte i Excel
  • Gerne kendskab til Nexus 
  • Gerne kommunalerfaring og kendskab til arbejdsgange i en kommune
  • Gerne erfaring fra socialområdet og målgruppen i et rusmiddelcenter

Derudover lægger vi vægt på, at du: 

  • Kan holde overblikket, selvom du sidder med flere og forskelligartede opgaver 
  • Er hurtig til at sætte dig ind i nye IT-systemer og digitale løsninger
  • Er detaljeorienteret og struktureret i din opgaveløsning
  • Har en innovativ tilgang til dine opgaver
  • Har en stor grad af selvstændighed og kan prioritere dine arbejdsopgaver
  • Er fleksibel og god til at byde ind, når der er behov for det
  • Trives i en omskiftelig hverdag
  • Er tålmodig og rummelig i kontakten med borgere.

Som person er du udadvendt og er imødekommende. Samtidig trives du i et arbejdsmiljø med højt til loftet, og hvor humor indgår som en sund del af arbejdsmiljøet.

Vi kan tilbyde
En afvekslende og spændende hverdag i et stærkt arbejdsfællesskab med en særdeles vigtig og meningsfuld opgave. Du vil opleve, at vi hjælper hinanden og at du får indflydelse på, hvordan de administrative opgaver løses bedst muligt. Samtidig tilbyder vi solid oplæring, så du er godt rustet til opgaverne. Vi arbejder ud fra den nyeste evidens og retningslinjer, og du vil generelt opleve at være en del af et moderne og velkørende rusmiddelcenter. Vi har et stærkt fagligt miljø og har skarp fokus på at matche vores ydelser og tilbud med de konkrete udfordringer og behov, der er i lokalsamfundet omkring os.

Vi har et stærkt og tæt samarbejde med blandt andet beskæftigelsesområdet, socialpsykiatrien, børn og familieområdet, øvrige kommunale forvaltninger samt en lang række vigtige aktører indenfor og udenfor kommunen. Vi vægter det tætte, helhedsorienterede samarbejde højt, da det er en forudsætning for at lykkes bedst muligt. Vi kan nemlig ikke gøre det alene!

Center for Rusmidler er en del af Afdeling for Sundhed, Børn og Familie. Vi ligger centralt placeret på Vordingborg Sundhedscenter og har en satellit i Stege.

Om stillingen                                    
Stillingen er på 37 timer ugentligt, fordelt på 32 timer hos Center for Rusmidler og 5 timer hos Sundhedsplejen. Der er mulighed for ugentlig hjemmearbejdsdag og ellers ved behov og aftale.

Ansøgningsfrist: 18. april, 2024. Ansættelsessamtaler afholdes 23. april 2024. Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte leder af Center for Rusmidler, Helle Vest, på tlf. 51 80 86 44 hves@vordingborg.dk.

 


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=e902d0ee)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vordingborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Vordingborg Kommune, Sankelmarksvej, 4760 Vordingborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6025416

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet