Rekvirent til beredskabsorganisation: Sikre rettidige bestillinger og støtte for Forsvarsministeriet

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du motivation til at sikre rettidige rekvisitioner/bestillinger af indkøb, der lever op til forretningsregler og dokumentationskrav, for en operativ beredskabsorganisation under Forsvarsministeriet? Så har du nu muligheden for at få en vigtig rolle i at understøtte aktiviteterne som rekvirent i Hjemmeværnskommandoens kommende rekvirentcenter. Centeret skal understøtte Hærhjemmeværnet, Flyverhjemmeværnet, Marinehjemmeværnet, en skolestruktur samt staben ved Hjemmeværnskommandoen. Det kommende rekvirentcenteret vil på sigt bestå af 4-5 rekvirenter.

Om os

Hjemmeværnet består af seks myndigheder og 12 distrikter, der gennemfører aktiviteter med cirka 13.000 engagerede frivillige soldater – og en styrke på i alt 47.000 mand. Hjemmeværnskommandoen er øverste myndighed i Hjemmeværnet og placeret på Vordingborg Kaserne. Du bliver organisatorisk en del af Ressource- og Støtteafdelingen men den faglige forankring vil være ved Hjemmeværnskommandoens økonomiafdeling i Forsvarsministeriet.

Vi tilbyder en faglig kompetent arbejdsplads, gode kollegaer og gode relationer, Vi tilbyder plads til, at du kan udvikle dig i dit eget tempo. Vi tilbyder fleksible arbejdsforhold, hvor du i høj grad får indflydelse på dine arbejdsopgaver, dine prioriteringer og dit tidsforbrug.

Om stillingen

Du vil få en central rolle for opbygningen af Hjemmeværnets rekvirentcenter og den videre operative drift.
Du skal medvirke til rettidigt, og på baggrund af myndighedernes behovsindmeldinger, at oprette rekvisitioner/bestillinger i Forsvarets fælles SAP ERP-system (DEMARS).

Før en rekvisition i Hjemmeværnet bliver til et indkøb, skal rekvisitionen behandles hos Forsvarsministeriets Materiel og Indkøbsstyrelse; dette betyder at du i din dagligdag skal være i tæt dialog med denne styrelse for at tilsikre at indkøbet gennemføres jævnfør gældende regler. Samtidig skal du som rekvirent kunne arbejde systematisk og holde styr på de mange forskellige input, der kan komme fra både behovsindehaver og indkøbere.

Om dig

Stillingen kræver interesse og forståelse for processer, et godt ”servicegen”, færdighed, samt ejerskab for opgaven og gode kommunikative evner. Det forudsættes, at du tager de fornødne interne uddannelser, så du opnår teknisk viden, samt at du opnår forståelse for den proces, hvori du sidder. Du skal kunne samarbejdet på tværs af organisationen, og du sætter en ære i altid at have ”styr på pudsekassen”. Erfaring inden for indkøbsområdet fra forsvaret eller andre offentlige eller private organisationer kan være nyttigt, men det er ikke en nødvendighed. Du vil blive oplært og klædt på til opgaven, der forudsætter at du bringer dine IT færdigheder i spil.

For at trives i jobbet er det nødvendigt, at du:
• Arbejder systematisk
• Kan håndtere mange interessenter
• Er aktivt lyttende
• Tager ansvar
• Indgår nemt i et tværfagligt samarbejde
• Har gode kommunikative evner
• Klar til videreudvikling af dine evner, som rekvirent
• Ville nytænke processer
• God systemforståelse, gerne kendskab til SAP, men det er ikke et krav.

Profil:
Vi forventer, at du har en kontoruddannelse fra det offentlige eller det civile, måske med behovs/indkøbserfaring, men det er ikke krav. Alternativt er du fra den militære struktur evt. med erfaring som forsyner eller anden militær baggrund. Så, hvis du sidder derude, og har motivation til at være en del af et spændende projekt, og har viljen og evnerne til at få sat tingene i system, så send os din ansøgning allerede i dag.

Ansættelsesvilkår

Ansættelse og aflønning sker i henhold til den enhver tid gældende organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) og den enhver tid gældende fællesoverenskomst mellem Skatteministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer - Det Statslige område (OAO-S-Fællesoverenskomsten).

Som ansat i Forsvarsministeriets koncern er du omfattet af nogle særlige vilkår. Det betyder bl.a., at du skal kunne sikkerhedsgodkendes, samt at du er forpligtet til at deltage i fredsskabende og fredsbevarende operationer mv.

KONTAKT OG ANSØGNING
Hvis du vil vide mere om det faglige i stillingen er du meget velkommen til at kontakte AFDLD-2 Lilli Guna Jensen på telefon 4023 9830 eller på mail HJK-OE-LGJ@fiin.dk.

Du kan også kontakte AFDLD-2 Joan Schack på tlf. 24379007 eller på mail HJK-IFR-RA03, som er HK tillidsrepræsentant i Hjemmeværnskommandoen.

Hvis du har spørgsmål til løn eller ansættelsesvilkår, kan du kontakte HR-Konsulent Nur Arabaci Forsvarsministeriets Personalestyrelse på telefon 72 81 99 35.

Ansøgningsfrist er den 31. juli 2024 og samtaler forventes afholdt løbende. Stillingen er til besættelse 1. oktober 2024.

I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed styrker opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vordingborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Vordingborg Kaserne, Sankelmarksvej , 4760 Vordingborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-07-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6080440

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet