BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kan du nikke genkendende til nedenstående ..?
- Synes du, at det administrative arbejde giver energi?
- Har du erfaring med at lave bogføring?
- Har du lyst til at hjælpe en startup virksomhed med ”backoffice” ting og sager?
Så læs mere om stillingen herunder.
Om stillingen
I Safe IT fokuserer vi på IT-løsninger, der hjælper vores kunder med at efterleve GDPR-kravene inden for IT-sikkerhed og samtidig gøre IT simpelt og let tilgængeligt. Vi bestræber os på at være vores kunders forlængede IT-arm, og derfor varetager vi mange forskelligartede opgaver - alt mellem himmel og jord, så længe betegnelsen er IT.
Den administrative byrde er ved at blive for tung, og vi udfører i dag selv de administrative opgaver. Vi har den overbevisning, at man skal gøre dét, man er god til. Derfor søger vi nu en administrativ medarbejder, som kan hjælpe os med at holde styr på alle vores ”backoffice” ting.
Dine opgaver
- Bogføre ugentlig i E-conomic
- Debitor opfølgning
- Holde kundeoplysninger opdateret i diverse systemer
- Holde styr på vores kontor ved at samarbejde med vores rengøring samt at købe manglende ting ind løbende
- Diverse ad-hoc administrative opgaver
Din oplæring er en løbende proces, og du vil få flere konkrete opgaver i takt med, du opnår kompetencerne til at varetage dem selvstændigt.
Hvem er du?
Vi forestiller os, at du har en finansiel uddannelse, kontoruddannelse eller blot er selvudlært. For den rette profil er vi villige til at tilbyde et bogføringskursus.
Du gør en dyd ud af at hjælpe din kollegaer og være den hjælpende hånd, så de kan fokusere på deres kerneopgaver. Vi forestiller os derfor, at:
- Du brænder for at holde struktur
- Du har erfaring med bogføring
- Du har overblik og kan tage ansvar for egne opgaver
- Du taler og skriver dansk
- Du har lyst til at lære nyt og udvikle dig
- Du har kørekort og egen bil, du vil bruge i forbindelse med udekørende administrative opgaver
Udover dine kompetencer, så lægger vi stor vægt på, at din personlighed passer ind i vores lille team. Vi har god erfaring med oplæring, og vi vægter derfor den rette profil højere end mange års erfaring.
De følgende punkter er ikke krav, men det er en fordel, hvis du har erfaring med et eller flere af dem:
- E-conomic
- PSA-systemer
- Office-pakken
Vi kan tilbyde dig
Hvis du er den rette til jobbet, tilbyder vi dig:
- En fuldtidsstilling i en spændende, lille virksomhed
- Et rummeligt og udviklende arbejdsmiljø med god energi og respekt for hinanden
- Gode kollegaer med exceptionel god (far)humor
- Frihed under ansvar
- Mulighed for frokostordning
I Safe IT-Solutions har vi en åben og imødekommende tilgang til hinanden og vores kunder. Vi vægter vores relationer højt, både på kontoret og med vores kunder, og vi har en positiv tilgang til vores hverdag – også når vi løber stærkt.
Om Safe IT-Solutions
Safe IT er en relativ ny virksomhed, der blev startet i august 2021. Vores kundeportefølje består af både nye og gamle kunder fra en tidligere virksomhed. Vi har flere loyale kunder, som har været hos os i 2018 på grund af den høje service, gode kvalitet og tillidsfulde relation, vi har opbygget.
Hos Safe IT går vi meget op i etik og gennemsigtighed, når vi foreslår den bedste IT-løsning til vores kunder, der er gennemskuelig for kunden – uden lange bindingsperioder.
Praktiske detaljer
Send din ansøgning på job@safe-it.nu.
Stillingen ønskes besat hurtigst muligt.
Interviews afholdes løbende.
Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte Direktør Matias Aabye på mail matias@safe-it.nu eller telefon 31535496.
Har tilføjet denne [KV1]
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Vordingborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Safe IT-Solutions ApS, Algade, 4760 Vordingborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 31-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6010125