Sekretær for Den Kommitterede for Hjemmeværnet og chefen for Hjemmeværnsstaben.

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Trives du i et job, hvor god service og styr på aftaler er øverste prioritet? Så er du måske den sekretær, som vi søger.

Om os

Ledelsessekretariatet i Hjemmeværnskommandoen er en del af Koordinationsdivisionen, hvor vi støtter Hjemmeværnsledelsen med fokus på at levere produkter og sikre koordination på tværs af Hjemmeværnskommandoen.

Vi arbejder tæt sammen med de andre styrelser i Forsvarsministeriets ressortområde, og har derfor gode relationer til vores samarbejdspartnere.
Vi er et team bestående af otte militære og civile medarbejdere med et bredt og omfangsrigt arbejdsområde, hvor faglighed og samarbejde vægtes højt. Omgangstonen er uformel og humørfyldt, og da vi har en travl hverdag med mange opgaver, er det vigtigt, at vi ikke kun er gode alene, men anvender kræfterne sammen som et team for at komme i mål ved fælles indsats.

Vi skal være til rådighed, når opgaverne kræver det, men vi har samtidig en alsidig arbejdsuge, hvor du har mulighed for at påvirke og tilrettelægge din arbejdsdag.


Om stillingen

Dine primære opgaver vil være sekretæropgaver for den Kommitterede for Hjemmeværnet og for chefen for Hjemmeværnsstaben. Det er blandt andet koordination og opdatering af kalendere og aktivitetsoversigter, bestilling af mødefaciliteter, forplejning og indkvartering, referatskrivning fra diverse møder samt ansvar for praktiske forhold under større møder, konferencer og arrangementer.

Der indgår lettere skrivearbejder for eksempel i forbindelse med planlægning af aktiviteter og møder, hvor du selvstændigt udarbejder planer og bidrager til udarbejdelse af programmer. Endvidere vil du som redaktør for det interne nyhedsbrev, skulle samle bidrag og understøtte formidlingen af information til staben.

Stillingen er ofte samlingspunkt og et vigtigt led i forhold til både planlægning, men også gennemførelsen af større arrangementer, hvorfor du skal trives med kontakten med mange mennesker.

Opgaverne kræver, at du kan anvende Microsoft Office pakken og gerne har et kendskab til SAP samt Workzone. Der vil naturligvis være mulighed for løbende kompetenceudvikling, så det er ikke et krav, at du er ekspert i anvendelsen af programmerne.


Om dig

Vi forestiller os, at du har en kontoruddannelse eller tilsvarende og har en relevant baggrund. Det er at foretrække, hvis du tidligere har været i en sekretærfunktion.

Som person ser vi gerne at du er:
• professionel og struktureret
• servicemindet og har gode samarbejdsevner
• humørfyldt med gode sociale egenskaber
• trives med, til tider, fleksible arbejdstider og tager gerne pludselige udfordringer op

Hvis du har kendskab til Hjemmeværnet eller Forsvaret, er det fordelagtigt, men absolut ikke et krav.


Ansættelsesvilkår

Ansættelse og aflønning sker i henhold til den til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) og den til enhver tid gældende fællesoverenskomst mellem Skatteministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer – Det Statslige område (OAO-S-Fællesoverenskomsten).

Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.

Afhængigt dine kvalifikationer og færdigheder, er der mulighed for forhandling af tillæg.

Som ansat i Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforløbet.

Stillingen er på 37 timer pr. uge og ansættelsestidspunkt er 14. august 2023 eller snarest derefter.

Dit faste tjenestested vil være i Vordingborg.

Kontakt og ansøgning
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte leder af Koordinationssektionen major Kim Broberg på telefon 41 86 02 80.

Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, kan du kontakte HR-konsulent Sheeba Krause ved Forsvarsministeriets Personalestyrelse på mail FPS-SMK@mil.dk eller telefon 32 66 50 36.

Ansøgningen sendes elektronisk via linket ”søg den ledige stilling”. Hvis du ikke har mulighed for at scanne og vedhæfte relevante dokumenter, må du gerne tage dem med til en eventuel samtale. Vedhæft også gerne seneste bedømmelse/udtalelser.

Ansøgningsfristen er den 28. juni 2023, og ansættelsessamtaler forventes gennemført løbende. Stillingen er til besættelse pr 14. august 2023.

I Hjemmeværnet tror vi på, at forskellighed optimerer opgaveløsningen gennem diversitet og nytænkning. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.

Om Hjemmeværnet
Hjemmeværnet er en landsdækkende militær organisation med ca. 585 ansatte og ca. 40.000 frivillige medlemmer fordelt på Hærhjemmeværnet, Marinehjemmeværnet og Flyverhjemmeværnet. Hjemmeværnet er en selvstændig styrelse under Forsvarsministeriet og støtter Danmarks militære og civile forsvar.
Hjemmeværnskommandoen er placeret på Vordingborg kaserne.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Vordingborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Hjemmeværnskommandoen, Sankelmarksvej 26, 4760 Vordingborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 28-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1236&ProjectId=183710&DepartmentId=18959&MediaId=338&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5848712

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet