BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Center for Psykiatri og Handicap søger en sygeplejerske, som har lyst til at være med til at styrke kvaliteten og sikre patientsikkerheden for borgere på det specialiserede socialområde i tæt samarbejde med både pædagogiske og sundhedsfaglige kollegaer.
Vores center har ansvaret for alle kommunens tilbud til borgere med fysiske og psykiske funktionsnedsættelser, autismespektrum forstyrrelser og psykiatriske lidelser.
Centeret er ultimo 2023 blevet samlet af tre tidligere centre og ledes af en centerledelse bestående af to centerledere – en med pædagogisk uddannelsesbaggrund og en med sygeplejefaglig uddannelsesbaggrund.
Denne stilling har specielt fokus på borgere med autismespektrum forstyrrelser.
Alle tilbuddene har de senere år arbejdet systematisk med at styrke samspillet mellem den pædagogiske indsats og den sundhedsfaglige indsats til gavn for den enkelte borger, men vi vil gerne give vores medarbejdere endnu mere viden om det sundhedsfaglige område og det håber vi at du har lyst til at være en del.
Vi ønsker os at du:
- Er en åben, imødekommende og stabil person.
- Har kompetencer til at arbejde forebyggende.
- Har bred klinisk erfaring og gerne psykiatrisk erfaring og erfaring med autisme.
- Har gode formidlingsevner både over for borgere og personale.
- Kan arbejde selvstændigt i et stort geografisk område.
- Har erfaring i og lyst til at undervise og samarbejde tværfagligt.
- Kan navigere i et stort felt med mange samarbejdspartnere både internt og eksternt.
- Har dansk autorisation som sygeplejerske.
- Har kørekort, da det er nødvendigt for at køre til tilbuddene
- Er fortrolig med brugen af IT, er vant til at dokumentere og har lyst til dette- vi dokumenterer i Nexus.
- Kender til kravene til de sygeplejefaglige optegnelser.
- Har lyst til at have fri weekender og helligdage.
Vi tilbyder et job hvor du:
- Vil opleve at borgeren er i centrum
- Får en masse engagerede og dygtige kollegaer med forskellige uddannelsesbaggrunde.
- Får et arbejde, hvor ikke to dage er ens.
- Er selvtilrettelæggende med en høj grad af fleksibilitet.
- Bruger dine sundhedsfaglige kvalifikationer direkte i relation til borgerne og personale.
- Har gode muligheder for både faglig og personlig udvikling.
- Bliver en del af en arbejdsplads, der vægter, at kommunens værdier "Dialog, Udvikling og Synlighed" lever i hverdagen.
- Får god introduktion til organisationen og dine arbejdsopgaver
- Har et tæt samarbejde og løbende sparring med centrets øvrige sundhedsfagligt uddannede medarbejdere og den sygeplejefaglige konsulent.
Arbejdsopgaver vil, blandt meget andet spændende, være følgende:
- At deltage i indflytningsmøde/opstartsmøde for nye borgere og deres pårørende - med fokus på det sundhedsfaglige område.
- Ved behov deltage sammen med borger, kontaktperson og evt. pårørende i møder med fx egen læge, speciallæger, somatiske sygehuse, distriktspsykiatrien med videre.
- Kvalitetssikring af daglige observationsnotater og tilbagemelding til medarbejderne
- Kvalitetssikring af medicinhåndtering
- Give sparring til centrets medicinansvarlige medarbejdere.
- Udfylde og løbende opdatere de sygeplejefaglige optegnelser relateret til de borgere, som modtager ydelser iht. sundhedsloven. Opdateringen foregår i samarbejde med borgernes kontaktpersoner.
- Tilrettelægge og gennemføre relevant undervisning for medarbejdere med pædagogisk uddannelsesbaggrund. Undervisningen kan fx være i basal sygepleje.
- Skabe kontakt til kommunens specialist sygeplejersker ved behov for inddragelse i et borgerforløb eller ved behov for undervisning af personalet.
- Ved behov deltage sammen med borger, kontaktperson og evt. pårørende i møder med fx egen læge, speciallæger, somatiske sygehuse, distriktspsykiatrien med videre.
- Formidle kontakt til hjemmesygeplejen, når sundhedslovsydelser skal varetages af hjemmesygeplejersker.
Stillingen er på 37 timer og ønskes besat snarest muligt
Ansættelsessamtalerne vil finde sted mandag d. 27 maj 2024
Vi glæder os til at høre fra dig senest mandag d. 20 maj 2024
Vi gør opmærksom på, at Vordingborg Kommune indhenter relevante attester i henhold til kommunens procedure "procedure for at indhente og håndtere straffe- og børneattester"
Løn og ansættelsesforhold:
Iflg. overenskomsten
Du vil referere til Centerleder Line Baltzer Hansen.
Yderligere oplysninger kan du få ved henvendelse til konsulent Dorit Trauelsen telefon 20 34 26 99 eller mail dtjn@vordingborg.dk.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=66a9d986)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Vordingborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Vordingborg Kommune, Færgegårdsvej, 4760 Vordingborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6037291