BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
I landets smukkeste og vildeste kommune mangler vi dig, der brænder for borgerservice, trafik og kørselsplanlægning, og som gerne vil være en del af den gode forvaltning og vores faglige fællesskab.
Vi søger en kørselsplanlægger, der vil være med til at servicere borgerne og de kommunale driftsenheder med planlægning af den daglige transport i de kommunale minibusser. Det sker i tæt samarbejde med gode og engagerede kollegaer på tværs af alle de borgerrettede områder i kommunen. Sammen sikrer vi attraktive rammer i høj kvalitet for brugerne i Vordingborg Kommune.
Dine primære opgaver vil være, at:
- planlægge de enkelte bussers daglige ruter
- tage telefoner og betjene borgere, der har behov for kommunal kørsel
- involvere bl.a. skoler, ældre og øvrige afdelinger i det gode samarbejde
- sagsbehandle og løse opgaver på tværs af det tekniske område
- indgå i den bredere planlægning og udvikling af kørselsområdet
Vi lægger vægt på, at du:
- har relevant erfaring med primæropgaverne og en baggrund inden for trafikplanlægning
- er resultatorienteret og struktureret i dit arbejde og ikke er bange for at snakke med borgere
- kendskab til Novus/trapez og Planet 6 eller lign. og er velbevandret i excel, word, teams og andre office-programmer
- har øje for nye løsninger
- er god til at samarbejde og dele viden
- har lokalkendskab til kommunen
- er velformuleret og kommunikerer klart og præcist dansk i skrift og tale
Vi kan tilbyde dig:
- et godt kollegialt sammenhold med en uformel omgangstone og højt humør
- en god arbejdsplads med ambitioner og vilje til forandring
- udfordrende opgaver med ansvar og frihed til at udvikle
- et dynamisk og alsidigt arbejdsmiljø, hvor du arbejder selvstændigt og tværgående
- en bred pallette af fora med kontakt til borgere, foreninger og interessenter
- et sted hvor vi deler viden og udvikler vores kompetencer
Om Vordingborg Kommune
Vordingborg Kommune er stolte af vores kyst, natur, historie og fællesskab og opfordre dig til at komme og være med – sådan lyder kommunens vision, der rækker frem mod år 2030. Storslået natur, smukke købstæder og et aktivt kultur- og handelsliv er blot dele af sandheden om Vordingborg Kommune. Vordingborg Kommune er en moderne kommune, der tilbyder gode forhold for både børn, voksne og ældre. Kommunen omfatter Sydsjælland, Møn og Bogø og mere end 10 småøer, og vi har Danmarks længste kyststrækning på hele 385 km. Her bor godt 46.000 borgere. Kommunen har cirka 4.000 medarbejdere.
Ansættelsesforhold
Stillingen er på 37 timer. Ansættelse sker på overenskomstmæssige vilkår. Lønnen forhandles med den forhandlingsberettigede organisation.
Yderligere information
For yderlige information er du er velkommen til at kontakte Diddi Maja Thiemann, afdelingsleder for Natur og Miljø på tlf. 51 37 36 45 eller mail: dith@vordingborg.dk.
Ansøgning og ansættelsesprocessen
Ansøgning og CV uploades senest den 22.5. 2024
Samtaler forventes at foregå i uge 22. Vordingborg Kommune ønsker at fremme ligestilling og mangfoldighed. Vi opfordrer derfor alle kvalificerede til at søge stillingen - uanset etnisk baggrund, køn, seksuel orientering, handicap, religion eller alder.
Arbejdssted
Mønsvej 130, 4760 Vordingborg (Afkørsel 41 på Sydmotorvejen). Fra efteråret 2024 er arbejdssted på det nye Rådhus i Vordingborg.
Tiltrædelse Snarest muligt.
Vi ser frem til at modtage din ansøgning.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=ba717b26)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Vordingborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Vordingborg Kommune, Mønsvej, 4760 Vordingborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 22-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6044400