BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du styr på din digitale værktøjskasse?
Brænder du for at udvikle, drifte og optimere digitale kunderejser på tværs af digitale kanaler. Tænker du "omnichannelsk", og kan skabe en råd tråd mellem de mange kanaler både digitalt, på SoMe og med fysiske tilstedeværelse. Så er det dig vi leder efter.
Om os
Hjemmeværnet er en militær beredskabsorganisation, der altovervejende er baseret på frivillige soldater, og som er direkte underlagt Forsvarsministeriet. Hjemmeværnskommandoen omfatter Chefen for Hjemmeværnet og Den Kommitterede for Hjemmeværnet, der til sammen udgør Hjemmeværnsledelsen, samt endvidere Hjemmeværnsstaben.
Hjemmeværnskommandoen er ansvarlig for opstilling og uddannelse af personel og enheder, herunder løsning af militære opgaver for Hæren, Søværnet og Flyvevåbnet samt hjælp til Politiet og civile myndigheder. Du kan eventuelt orientere dig yderligere på hjemmesiden HJV.DK.
Om stillingen
Du bliver en del af kommunikationselementet som samarbejder om vores interne og eksterne kommunikationsindsatser, presse, vores digitale kanaler og kampagner. Du vil få et tæt samarbejde med hele organisationen, som vil kræve stærke samarbejds- og relations skabende egenskaber og en udadvendt personlighed. Samtidig bliver du en del af et team med en kompetent og faglig tone, hvor vi vægter et godt og balanceret arbejdsliv.
Du skal kunne se dig selv i følgende opgaver:
• Udvikling og optimering af vores digitale kunderejser på tværs af digitale kanaler i samarbejde med vores mediabureauer
• Rådgivning og optimering af vores kommunikation på tværs af digitale kanaler. Herunder rådgivning af content i forhold til budskaber og målgrupper men også med SEO, SEM og Martech for øje
• Ansvarlig for, at content har sammenhæng på tværs af kunderejsen og tænkes omnichannel
• Afrapportering, analyse og optimering af kampagner i Siteimprove
• Rådgivning og opsætning af automation flows med henblik på at skabe en blødere konvertering
• Ad hoc digitale projekter
Stillingen er på 30 timer.
Om dig
Vi leder efter en stærk digital marketingprofil, som har en solid baggrund med digital markedsføring og gerne har erfaring fra Forsvaret eller andre politiske styrede organisationer.
• 3-5 års arbejde med brug, udvikling og optimering af digitale kanaler
• Erfaring med CMS systemer og udvikling er et stort plus
• Evnen til at se holistisk på en problemstilling og have kunden i fokus
• Kompetent, systematisk og struktureret projektleder
• Gode analytiske evner
• Stærke samarbejdsevner til at skabe/vedligeholde relationer med stakeholders på tværs af organisationen.
Ansættelsesvilkår
Du ansættes og aflønnes efter den til enhver tid gældende overenskomst mellem Skatteministeriet og Akademikere i Staten. Hertil kommer en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning. Alt efter dine kvalifikationer og kompetencer, er der mulighed for forhandling af tillæg.
Ansættelse vil kunne ske som specialkonsulent, idet stillingens detaljerede indhold vil blive tilpasset dine kompetencer og erfaring.
Som ansat i Forsvarsministeriets koncern er du omfattet af nogle særlige vilkår. Det betyder bl.a., at du skal kunne sikkerhedsgodkendes, samt at du er forpligtet til at deltage i fredsskabende og fredsbevarende operationer mv.
KONTAKT OG ANSØGNING
Vil du høre mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte kommunikations- og pressechef Kristian Lykkestrand på tlf. 2025 8953.
Hvis du har spørgsmål til løn eller ansættelsesvilkår, kan du kontakte HR-Konsulent Mia Nordbeck Carlsson, Forsvarsministeriets Personalestyrelse på telefon 728 19937 eller på mail: FPS-MNC@mil.dk
Ansøgningsfristen er den 24. september 2023, hvor samtaler kan forventes i uge 39.
Tiltrædelse vil være snarest muligt.
Vi vil bede dig om at søge stillingen via nedenstående link. Du opfordres til at vedhæfte dokumentation for relevant uddannelse. Du har også mulighed for at vedhæfte andre relevante dokumenter eller du kan medbringe disse ved en eventuel samtale.
I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed styrker opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.
Som arbejdsplads fokuserer vi på vores medarbejderes trivsel i forhold til blandt andet work-life-balance, fleksibilitet, kompetenceudvikling og medarbejderinvolvering. Vi har faglige miljøer og lægger vægt på videndeling på tværs, proces- og helhedsforståelse og en løbende implementering af automatiserede løsninger.
Læs mere om Forsvaret som arbejdsplads på www.Forsvaret.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Vordingborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Vordingborg Kaserne, Sankelmarksvej 26, 4760 Vordingborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 24-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1236&ProjectId=185713&DepartmentId=18959&MediaId=338&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5909418